Stem op ons tijdens de Rabobank Clubkas Campagne

Op dit moment (8 tot 22 februari 2018)  houdt de Rabobank de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen.
Rabobank Zuid en Oost Groningen stelt € 100.000,- beschikbaar.
Ook de Imkersvereniging Ter Apel e.o. doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne en hoopt op een mooie bijdrage.

U kunt ons helpen!
Als lid van de Rabobank kunt u op ons stemmen. Leden van Rabobank Zuid en Oost Groningen mogen vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete club of vereniging, waarvan maximaal twee op dezelfde club/vereniging. Elke stem is geld waard!
De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 100.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. De Imkersvereniging Ter Apel e.o. ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen keer het bedrag dat een stem waard is. We hopen dus op veel stemmen!

Lid van de Rabobank?
Als u klant bent van de Rabobank, bent u niet automatisch lid van de Rabobank.
Als klant van Rabobank Zuid en Oost Groningen kunt u via Internetbankieren, onder ‘Mijn gegevens’ zien of u al lid bent van deze Rabobank. U heeft in dat geval een kaart per post ontvangen om uw stem uit te kunnen brengen.

Lid worden is GRATIS
Als lid ontvangt u van de Rabobank diverse voordelen, zoals het ledenmagazine en ledenaanbiedingen. Alleen als lid kunt u tussen 8 en 22 februari stemmen en zo de kans op een bijdrage van de Rabobank aan de ‘verenigingskas’ van Imkersvereniging Ter Apel e.o. vergroten.

Alvast hartelijk bedankt voor uw stem!